top of page
Search
  • Writer's picturePirhit Lev

חברוּת

Updated: Jun 26, 2018

בעקבות כל סיכומי השנה שאני רואה כל היום, החלטתי לכתוב על אחד הערכים המשמעותיים לי כאדם רץ. אני לא חושבת שיכלתי להגיע למקומות שהגעתי אליהם בלי העידוד, הדחיפה והדרבון - מהחברים לריצה שלי. הם אלו שבאמת יבינו ש:

חברים - הם אלו שיטלפנו כשאתם מותשתים על הספה ובזכותם בסוף תצאו לאימון למרות העייפות או מזג האוויר. חברים - יקשיבו לכם מתבכיינים כל האימון על הילדים/בני הזוג/הבוס. חברים - ירוצו איתכם במירוצים מרוחקים וקטנטנים, רק כי זה היה חשוב לכם. חברים - הם אלו שיעדכנו אתכם על הקבוצה החדשה שנפתחה, ולמרות שזה ממש לא בראש שלכם הם לא יעזבו עד שתרשמו ביחד. חברים - הם אלו שירשמו אתכם למירוץ הבא, יתאמנו אתכם ויעודדו כל הדרך. חברים - הם אלו שיסיעו הלוך וחזור למרתון גם אם הם מותשים ומתים מעייפות בעצמם. חברים - יראו בגד ריצה בדיוק בשבילכם בחנות ומיד יקנו אותו עבורכם. חברים - יעודדו אתכם כשהמירוץ הלך לך על הפנים ויפרגנו עד השמים כשהתפוצצתם על המסלול...

זה הזמן להגיד לכל החברים והשותפים האלה תודה - תייגו אותם, פרגנו להם, זה בהחלט מגיע להם! ואם יש לכם מה להוסיף על החברים שלכם לריצה - אשמח שתוסיפו פה בפוסט. (עם חלק קטנטן מאלו שאני צריכה להגיד להם תודה -Shahar Shalev Geulit Anavi Amihai Lev נעמי טלר) פרחית לב #ihavewings

15 views0 comments
bottom of page